Fotboll, en glädje i livet!

Har insett att jag låtit er missa en stor del av mitt liv just nu. Nämligen FOTBOLL :D HAHA!

Ja, helt otroligt! Tänk att innan jag flyttade ifrån Ludvika tyckte jag verkligen inte om något som hade med sport att göra, typ iaf. Beroende på hur man vill se det, det har ju alltid varit roligt att själv flumma runt lite med vänner, och så. Som fotboll, volleyboll osv. Men att se det på tv:n eller gå och kolla på en match, NEJ TACK!

Och så flyttade jag till Alingsås, sen där under vintern när OS började så helt plötsligt kunde jag tyckad et var kul att kolla hockey när Sverige spela. Vad hände?

Och sen när jag flyttade till Borås tvingade en vän med mig för att kolla när Elfsborg spelade. Och OJ vad kul det var! Helt plötsligt fick jag ett intresse för fotboll, och nu är jag helt överlycklig så fort jag vet att jag ska gå på en match där Elfsborg spelar...

Bjuder på lite bilder på spelarna från en dag på djurparken, då jag gick runt och tog autografer från varenda en på min fina gula elfsborgströja, den ni ;D



Snyggingar va!? ;) Ja, en del iaf ^^

Och häromdagen fick jag tillochmed med Emil och Malle på en match. Då vi spela mot Göteborg. Emil var dock en skam för vår sida. Han höll mer på blåvitt än Elfsborg. SUCK! Och jag som var så snäll och BJÖD honom, men icke, det spelade ingen roll. Och inte ville han ha på sig en tröja heller. Malle var iaf liiite bättre, han tog emot en halsduk till att ha på sig under matchen iaf. Men bäst var ju jag och Josefine iaf som iaf stod där och tog i och sjöng med i allt och hoppa. Så där som man ska göra liksom, det hör till! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0