Tanken som räknas?

Jadu, tanken var ju iaf god från min sida. Men själva kakan blev däremot inte riktigt lika gott. Suck!

Julia, en i min klass, fyller nämligen 21 år idag. GRATTIS till henne :) Och då tänkte jag att det kan ju vara lite kul med fika på rasten eftersom hon fyller år. Därmed bestämde jag mig för att igår gå till affären och handla ingredienser, trots att det regnade. Kan medge att det blev lite om och men innan, för jag behövde egentligen inte gå ut till affären om jag struntade i att baka liksom, men jag gick iaf...

Och OJ vad jag höll på att ramla hela min genväg ner! Det regnade ju som sagt och vägen var helt lerig och hur halt som helst! Men jag klarade mig :D Lycka!

Men iaf, allt gick bra, och nu idag skulle jag bara ha på fyllningen, eller i detta fal blev det ju garneringen. Och så provsmakar jag en liten bit. Och inser att det är alldeles för lite morötter i. KLANT! Den smakade väl okej, men nej, den var inte så god som den brukade bli. Jag fattar inte, jag som alltid kan baka. Hur lyckades jag med att ha i för lite morötter?

Jaja, det blir väl ingen fika då. Eller också ska jag gå och handla lite fika ist. Lite sent nu liksom att börja baka om...

Vi får väl se hur jag gör. Det är väl trots allt tanken som räknas!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0