Garderobsrensning

Ja, då var det äntligen bestämt. Föräldrarna kommer hit ikväll, och imorgon bär det iväg till Ullared :) Därmed så ansåg jag att det var lika bra att rensa min garderob för att få lite bättre koll på vad som faktiskt behövs och så. Även om jag redan nu inser att det kommer köpas mer än bara det nödvändiga, men för den goda sakens skull så gjorde jag det iaf...

Och med tanke på hur det såg ut så var det nog lika så bra ändå!

FÖRE




EFTER



Liten förändring blev det iaf :)

Dock så blev det inte så mycket rensning som jag hade tänkt mig. Jag har verkligen problem med att slänga kläder! Mina tankar går mer till "den kan jag väl säkert ha någon gång, ja, någon gång..." och så blir den kvar, trots att jag troligen inte alls kommer använda den. SUCK! Jaja, bättre ha för mycket än för lite va? (a) JKag kör då på det iaf, även om jag inte tycker jag ahr för mycket, jag har ju trots allt inte så mycket av det jag faktiskt vill ha. Så måste man ju kunna tänka, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0