Utlandsstudier

Igår var jag på ett informationsmöte angående utlandsstudier, och oj vad taggad jag blev!
Tänk att få studera ena terminen utomlands, helt underbart ju. Då borde jag äntligen bli bättre på engelska, och vilken upplevelse det vore. Är i stort sett helt hundra på att jag ska göra det, vet bara inte riktigt vart jag vill. Kina, Irland, Italien, Mexico? Jag vill överallt! Men det lär ju kosta lite, frågan är om det är värt det. Och det tycker jag nog allt att det där! Det hela kommer isf äga rum nästa vårtermin, men redan nu i februari måste jag ha bestämt mig, och då kommer jag även få bedked om jag får åka iväg, och isf vart av alla ställen jag kan tänka mig. Åh, det vore så skoj!

Jag vill, jag vill, jag vill! :D

Btw, Werner fyllde 3 år igår, och han har verkligen kommit in i en "jag-vet-inte" fas. Pratade ju med honom i telefonen igår för att gratta honom, och typ alla svar var "Jag vet inte". Han som annars ska vara så sjukt smart, haha :P Saknar den grabben! Det är förresten han som tagit bilden, duktig han är va!? ;)

Kommentarer
Postat av: tina

sv: ja det är ju det! Roligt för dig att mysa lite med din familj :)



haha gullig kille han verkar vara!

2010-10-27 @ 11:48:46
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0