Tomt...

Ja, då var snart den här helgen över. Familjen har åkt hem och det är bara lilla jag kvar här i lägenheten. Känns med andra ord rätt tomt, efter att ha trängts här hemma med mor och pappa, småbröderna och lilla vovven. Så mysigt har det varit! <3

Är så glad över att jag har flyttat hemifrån, det är en sådan skillnad! Jag verkligen älskar stunderna då jag träffar min familj nu, vi umgås på ett helt annat sätt. Det är verkligen lycka! Ja, jag har helt enkelt världens bästa familj! Synd bara att det blir så sällan man träffas...

Kommentarer
Postat av: Kusse Maria

:) <3

2010-11-04 @ 08:14:04
Postat av: tina

men kaaaaaaaaarlsson!!! :o du måste uppdatera nu :o

2010-11-18 @ 11:57:08
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0