Tiden försvinner när man har saker att göra...

Oj vad klockan är mycket. Känns som att hela dagen bara har försvunnit.
Började skolan sent idag, vilket innebar att typ hela förmiddagen typ försvann^^ Och fastän vi fick sluta tidigare (som vi typ alltid gör när vi har ekonomistyrning) så kom jag inte hem förän ganska sent. Det berodde ju dock på en mycket trevlig fika tillsammans med Hanna och Julia. Alltid lika roligt att sitta och snacka lite skit om allt och inget med dem. De är härliga typer de där!

Men sen när jag väl kom hem fick jag inse att jag måste göra något åt all den röran som existerar i mitt hem. Bara att börja städa och diska med andra ord. Är nästan klar, men tror att jag lämnar resten av städningen till imorgon^^ (lite lat är jag väl, men jag känner att jag har gjort mig förtjänt av det)

Så vad ska jag göra nu? Slå på ett till avsnitt av True Blood? Ja, så blir det nog. Tycker nog egentligen inte att den är helt super den serien, men ändå helt okej. Och jag som inte skulle bli fast i en massa serier. Det är Julias och Hannas fel. Allt deras prat om True Blood. Men, men. I like it a little too...

För övrigt kan jag meddela er att jag befinner mig i en väldigt bra del av mitt liv just nu, lycka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt ;) tycker faktiskt att du kan komma och städa mitt rum nu då :)

2010-10-21 @ 06:01:03
URL: http://annambnordstrom.blogg.se/
Postat av: Kusse Maria

TRUE BLOOD! ;)

2010-10-21 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0