Så mycket jag vill...

Det är helt sjukt vad mycket jag vill göra. Det finns så mycket viljor som bubblar inom mig. Som aldrig tidigare funnits där. Hur ska jag hinna med allt? Mitt liv är verkligen alldeles för kort!

Jag vill gå klart min utbildning, jag vill plugga en massa juridikkurser, gå andra småkurser som massage och lite annat roligt. Bibelskola skulle inte heller vara helt fel. Jag har länge trott att jag varit riktigt skoltrött, och det har jag nog även varit. Men det är över nu, jag känner mig inte skoltrött, jag känner mig mer och mer intresserad. LOVELY!

Utöver detta vill jag ut och resa, resa och se allt som man "ska" se. Sticka iväg och uppleva olika kulturer, testa på sådant man annars inte skulle göra osv.

Och något jag vill riktigt, riktigt mycket just nu är att ha en tjejhelg tillsammans med de underbara flickorna jag träffar så sällan. Jag saknar er så sjukt mycket! Kom hit och skratta med mig nu! Det är en order!

Mina sista ord för detta inlägg blir... Jessica, du är så duktig!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har iaf ett värdigt liv, och saker att göra.

Du vill göra mycket, och det är en styrka bara det, även om du känner att du kanske inte hinner med allt.

Men det kommer nog att lösa sig. Ta en sak i taget, så blir det lättare sen :)



Har föresten svarat på din kommentar, på min blogg

2010-10-22 @ 10:13:03
URL: http://kedi-alex.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Jag vill också träffa min Linnéa!!! Och jag vet att jag är duktig men det är bara att ta dig i kragen och göra allt du vill göra senare i livet! Själv satsar jag på H2O kurs nästa och efter det massaga!

2010-10-24 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0