Pysselsjuk

Tanken för denna dag är egentligen att jag ska tentaplugga, men som ni säkert förstår så är jag itne riktigt på det humöret. Det har aldrig kännt som en sådan dag idag. Vaknade upp av ett mycket trevligt telefonsamtal med Tina. Och tur var väl det, annars vet man väl aldrig hur mycket jag kunde ha sovit bort dagen. Ojojoj!

Hade föresten en härlig dröm inatt, jag hade en liten dotter, så mysigt! Fattar ni vad jag säger? Jag som hur länge som helst har sagt att jag absolut inte ska ha några barn, och så tyckte jag om min dröm. Helt sjukt. Börjar känna mer och mer att jag kanske vill ha barn någon gång i mitt liv, det är kanske inte så fel ändå. Bara jag som löjlar mig över den där första tiden. Men nog pratat om detta.

Som sagt pysselsjuk, så känner jag mig just för tillfället. Har påbörjat att kladda runt på en tröja som jag råkat missfärga i tvätten. Så här ser den hittills ut...

Haha, vet knappt om jag kommer att använda den någon gång, men det är ju alltid kul att kladda runt lite! Gör väl antagligen baksidan ikväll, sen får vi se^^

Funderar på att börja sätta upp lite lappar på insidan av mina skåp nu. Gjorde ju det med ett av mina skåp förut ("When I get sad, I stop beeing sad and be awsome instead. True Story. //Barney Stinson"), men tanken var ju att jag skulle ha något liknande på alla skåpen. Kanske dags att fixa det nu? Har bara lite svårt att bestämma mig för vad jag ska skriva dit på de andra. Jag vill åtminstone ha Yuh-Chus fina citat "Det är inte märket som är gott, det är smaken..." Så mycket minnen i den meningen liksom!

Hm, om jag sätter upp lite temporära plugglappar i lägenheten så kanske det räcker som plugg för idag? Ja, det tycker jag låter som en bra idé :D Haha! Fy mig alltså! USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0