En dag extra...

Vaknade i tid idag med, dock tack vare någon snäll granne som bestämde sig för att borra. Suck! Inte den roligaste väckningen, men, men. Hade egentligen velat sovit lite längre, har sovit jättedåligt inatt, vilket slutade med att jag gick upp mitt i natten, tog mig lite yoghurt och gick bort till soffan ist för att läsa en sväng. Lite mysigt var det allt :)

Men som sagt, vaknade i tid, tänkte att det var ju bra, då hinner jag få lite gjort innan familjen kommer hit ikväll. Så jag drog ner till stan för att införskaffa mig en kruskavel så jag kan göra lite tunnbröd till Mathias tänkte jag (snäll syster jag är) och sedan en tur till maxi för att på nytt inhandla och göra en ny sats med müsli eftersom jag råkade bränna den förra (än en gång snäll syster, detta gör jag för Josef). Allt detta kändes som att det tog en evighet dock, och eftersom jag höll på att dona i lägenheten innan jag for iväg så försvann ju nästan hela dagen. Trodde jag iaf. När jag kom hem och skulle stoppa i mig lite mat innan jag började greja med müslin och allt så trodde jag att klockan var ca 4 och började känna mig lite smått stressad. Sen går jag ut till micron och ser att klockan där inte riktigt har slagit 12 än. HALLÅ, 12?? Jag rusar till min mobil och ser även där samma sak. Vad hände? Helt plötsligt började min dag om liksom. Helt sjukt! Men magiskt underbart <3

Nu är jag dock hur trött som helst, jag har ju trots allt levt två dagar på en dag idag ;)

Även om dagen inte är slut, så är då defenitivt jag det! SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0